Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

TAG 'Van 10 naar 1'

Heeei, 

En dan is hier... Mijn eerste echte blogpost op deze blog. En meteen een tag om me beter te leren kennen, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind om tags te doen :D

Ik heb deze tag gevonden op McLifee, en ja... Meer weet ik niet echt te vertellen hierzo, dus dan maar snel beginnen met de tag!! 




Van 10 naar 1



10 dingen die ik lekker vind om te eten.
  1. Chocola
  2. Cupcakes
  3. Pannenkoeken en poffertjes
  4. Slagroom-vanillevla
  5. Loempia's
  6. Nasi
  7. Nutella
  8. Italiaans ijs
  9. Kwarktaart
  10. Slagroom


9 dingen die ik leuk vind om te doen met mijn vriendinnen.
  1. Muziek maken
  2. Koken
  3. Winkelen
  4. Trampoline springen
  5. IJsje halen en op het terrasje zitten
  6. Lachen
  7. Dagje weg (zwembad, pretpark etc.)
  8. Fotoshoots
  9. Feestjes

8 lievelingsdieren
  1. Uil
  2. Koala
  3. Kat
  4. Hond
  5. Kuiken
  6. Pinguïn
  7. Kiwi
  8. Panda

7 dingen die ik niet leuk vind aan school
  1. Vroeg opstaan
  2. Stil zijn
  3. Huiswerk
  4. Proefwerken
  5. Saaie uitleg
  6. Druk in de gangen
  7. Duurt héél lang...


6 dingen die ik in de ochtend doe.
  1. M'n (irritante) wekker uitzetten
  2. Kleren kiezen en aankleden
  3. Haren en make-up doen
  4. als ik naar school ga, ook m'n tas nog inpakken
  5. Eten en drinken
  6. Tanden poetsen

5 dingen die ik belangrijk vind.
  1. Vriendschap
  2. Familie
  3. Thuis
  4. Plezier
  5. Respect


4 dingen die ik doe als ik op mijn laptop zit.
  1. Muziek luisteren op spotify
  2. Weheartit
  3. Verhalen schrijven
  4. Youtube

3 kledingstukken die ik graag draag.
  1. Rokjes
  2. Korte broekjes
  3. Hempjes :D


2 rare eigenschappen van mij.
  1. Heel veel denken, ik denk vaak te veel na en zeg het dan niet, waardoor ik  er zoveel over na denk, dat ik het vaak niet meer durf te zeggen...
  2. Als ik vrolijk ben, kan ik zogoed als met iedereen op schieten, terwijl ik het normaal juist heel moeilijk vind, praten enzo..

1 wens die ik zou mogen doen.
  1. Misschien een beetje cliché, maar dat ik later gelukkig ben, en dat de mensen om wie ik nu heel veel geef, er later ook nog zijn.

Lots of Love
Marleen

1 opmerking:

debbie zei

hihi, ik zag je blog op teske haar blog (:
ik wens je veel geluk met je blog!
xoxo